در این قسمت قصد داریم یکی از متفاوت ترین بازارچه های مشهد را برای شما معرفی کنیم که قطعاً با دیدن آن روحتان تازه می شود،پس با ما همراه باشید.

بازار گل خیام مشهد :

این بازار گل واقع در مشهد مقدس،از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با بازارهای بزرگ گل در تهران ندارد؛این بازار یک مرکز عمده فروشی است که انواع گل و گیاه آپارتمانی,کود، خاک،سموم شیمیایی،نهال،گیاهان زینتی،درختان میوه، لوازم باغبانی و … در آن موجود می باشد. تنوع محصولات در این بازار به نحوی است که نه تنها شهروندان مشهدی بلکه از دیگر شهرستان‌های اطراف برای خرید گل و گیاه به این بازار گل مراجعه می‌کنند. لازم است بدانید که در این بازار غرفه های تک فروشی و عمده فروشی موجود است.

بازار گل خیام در تمام روزهای سال پر ازدحام و شلوغ است. در واقع برای فروش هر یک از محصولات موجود،یک بخش اختصاص یافته که برای خرید هر کدام،باید به بخش خودشان بروید. این مسئله نظم خاصی به این بازار بخشیده است.

بازار گل خیام در نزدیکی عید نوروز بسیار حال و هوای شگفت‌انگیزی پیدا می‌کند،حتی اگر قصد خرید گل و گیاه را ندارید در این ایام حتماً سری به این بازار بزنید.

این بازار امکانات رفاهی خاصی ندارد فقط یک پارکینگ اختصاصی در این مجموعه وجود دارد که مراجعه کنندگان می‌توانند بدون هیچ محدودیتی از این پارکینگ استفاده کند.

خوب است بدانید که برای مراجعه به این بازار بهتر است از خودروی شخصی استفاده کنید زیرا در نزدیکی این بازار خبری از ایستگاه اتوبوس و مترو نیست.

بازار گل خیام مشهد همه روزه از ۷ صبح تا ۸ شب باز می باشد به جز جمعه ها که در ساعت ۱۴ ظهر تعطیل می شود.

آدرس بازار گل خیام: مشهدانتهای بلوار خیام شمالی خیابان خیام ۴۰_مجتمع تجاری فتح آباد.

لازم به ذکر است که به دلیل قرار گرفتن این بازار در مجتمع فتح آباد،به بازار گل فتح آباد نیز معروف است.

اشتراک گذاری

دیدگاهی بنویسید

تبلیغات بنری اطلاعات بیشتر