جهت درج آگهی فروش هر گل یا ملزومات گیاهان ، کاربر باید دست کم ۱۸ سال تمام سن داشته باشد ، مالک محصول باشد یا از مالک ، مجوز لازم را داشته باشد ؛ در غیر این صورت مطابق با قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران عمل کاربر تخلف محسوب گردیده و در صورت اطلاع سایت و یا شکایت ذینفع ، علاوه بر انسداد حساب کاربری و تعلیق کلیه فعالیتها و آگهی های کاربر ، کلیه اطلاعات حساب کاربری نامبرده از جمله IP ، به مراجع انتظامی و قضایی ذیصلاح تحویل داده خواهد شد و تا زمان حصول نتیجه ، پیگردهای قانونی لازم به انجام خواهد رسید.

 هر کاربر علاوه بر لزوم اطلاع از قوانین کلی حاکم بر شرایط خرید و فروش گل و گیاه و ملزومات، موظف به مطالعه کامل تمام قوانین و مقررات ، توضیحات ، توصیه ها و…. مندرج در بخشهای مختلف سایت است؛ لازم به ذکر است نداشتن اطلاعات کافی در زمینه های قانونی و همچنین مقررات سایت که ناشی از عدم مطالعه موارد ذکر شده باشد، رفع مسئولیتهای کاربر نخواهد بود.

 کاربران موظفند اطلاعات مندرج در جزئیات آگهی های خود را به درستی انتخاب و درج نمایند در صورتی که اطلاعات ناقص و غیر واقعی نمایند ، وب سایت بازارگل ایران مختار است نسبت به حذف آگهی ها و انسداد حساب کاربری آنان بدون اطلاع قبلی اقدام نماید.

نکته بسیار مهم ؛ گذاشتن هرگونه کالای قاچاق ممنوع می باشد ، در صورت مشاهده چنین موضوعی هرگونه مشکلات احتمالی بر عهده کاربر بوده و بازار گل ایران هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد .

 کلیه کاربران موظف به رعایت اصول ایمنی فعالیت اینترنتی از جمله حفظ نام کاربری و رمز عبور بصورت محرمانه بوده و مسئولیت هر گونه سهل انگاری در این خصوص یا در اختیار غیر قرار دادن مشخصات فوق الذکر بعهده خود کاربران است.

 در صورتی که آگهی‌های خود را بیش از ۳۰ روز بروزرسانی نکنید، به صورت خودکار آگهی‌های شما حذف خواهند شد.

 هر نوع فعالیت مغایر با اصول حرفه ای ، قانونی و عرفی با مشتریان چه به لحاظ اخلاقی و چه به لحاظ عدم انجام به موقع تعهدات مالی و… که موجب وهن یا بدنامی سایت و سایر فروشگاههای معتبر و فعال در سایت گردد ممنوع بوده و در صورت احراز و اثبات ، وب سایت مختار به انسداد حساب کاربری و جلوگیری از فعالیت فروشنده در سایت بدون اطلاع قبلی است.

 در صورت اعلام تخلف یا شکایت و احراز آن توسط سایت ، بسته به نوع تخلف ، وب سایت مجاز و مختار به تذکر یا انسداد حساب کاربری فروشگاه است.

 در صورتی که یک فروشگاه به مدت ۶۰ روز هیچگونه فعالیتی در سایت نداشته باشد وب سایت مجاز به حذف یا تغییر نشانی اینترنتی ثبت شده بدون اطلاع قبلی است .

 فروشگاه موظف و ملزم به رعایت کلیه قوانین کلی حاکم بر فعالیتهای بازرگانی ، قوانین و قواعد خاص و به ویژه قوانین جرائم رایانه ای است.

 کلیه مسئولیتهای شرعی ، عرفی ، حقوقی و… فروشگاه در قبال کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی ثالث متوجه خود وی بوده و وب سایت در این خصوص هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

 وب سایت بازارگل ایران هیچ گونه مسئولیتی در خصوص محتوا ، تصاویر و سایر اطلاعات مندرج در وب سایت اختصاصی فروشگاهها ندارد. اما در نقش ناظر ، در صورت مشاهده هر گونه تخلف مجاز به حذف یا ویرایش این اطلاعات و برخورد قانونی با کاربر است.

 وب سایت بازارگل ایران حق هر گونه تغییر در منطقهای تجاری و یا امکانات سایت را برای خود محفوظ می داند.

  از آنجا که وب سایت بازار گل ایران هیچ گونه انتفاع و دخالتی در تعامل خریدار و فروشنده در محیط سایت ندارد و فقط فضایی جهت تبلیغ و درج آگهی فروش در اختیار کاربران خود قرار می دهد ؛ هیچ گونه مسئولیتی نیز در خصوص نحوه تعامل و انجام امور مربوط به خرید و فروش خریدار و فروشنده ( اعم از مراودات مالی ، کیفیت محصولات و …. ) نداشته و از همه کاربران تقاضا دارد نسبت به انجام امور مالی و حقوقی مرتبط با خرید و فروش ، دقت لازم را بعمل آورند .

 امکان هر نوع بازنگری ، اصلاح و یا تغییر کلی و جزئی در قوانین و مقررات سایت وجود داشته و در صورت تحقق چنین شرایطی نسخه نهایی در همین بخش در معرض دید کاربران قرار خواهد گرفت و بدیهی است از همان زمان نسبت به همه کاربران نافذ و موثر خواهد بود.

 در خصوص شرایط فورس ماژور و مصادیق آن مانند قطعی اینترنت ، سیل ، زلزله و …. وب سایت طابع تعیین مصادیق و قوانین موضوعه کشور جمهوری اسلامی ایران است.

تبلیغات بنری اطلاعات بیشتر