به نام خدا

وب سایت بازارگل ایران متعهد می شود و بر خود موظف می داند که تا حد توان محیطی امن و مطمئن برای حریم شخصی و اطلاعات ثبت شده ی شما کاربران مانند آدرس ، تلفن ، ایمیل و تمام نوشته هایی که در اختیار ما قرار می دهید ، احترام گذاشته و با استفاده از تکنولوژی و فناوری های مورد نیاز برای امن تر شدن استفاده کاربران تلاش کره و مواظبت می نماید.

وب سایت بازارگل ایران دسترسی کارمندان خود به اطلاعات کاربران را محدود نموده است و کلیه رمز ها به صورت رمز شده در پایگاه داده با استفاده از الگوریتم و روش های پیشرفته نگهداری می شود .

مسئولیت حفظ و نگهداری نام کاربری و گذرواژه جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی بر عهده کاربر بوده و کاربر نباید این اطلاعات را در اختیار اشخاص دیگری قرار دهد ، چون در این صورت خسارت احتمالی بر عهده کاربر بوده و ادعایی علیه بازارگل ایران ندارد.

هر گونه استفاده از اطلاعات ثبت نامی به وسیله فرد دیگر یا اشخاص ثالث مطلقا ممنوع است. شما می پذیرید که سریعا بازارگل ایران را از هرگونه استفاده غیرمجاز از رمز عبور یا آدرس ایمیل خود یا هر گونه نقص امنیتی که از آن آگاه شده‌اید مطلع سازید.

دسترسی و استفاده از این وب سایت محدود، غیرقابل انتقال و صرفا مجاز برای استفاده از آن توسط شما براساس اهدافی است که ارائه خدمات را توسط این مجموعه فراهم می کند.

شما می‌پذیرید که تبلیغات تجاری، لینک‌های وابسته و سایر انواع درخواست ها بدون اطلاع رسانی قبلی از سایت حذف می‌شود و این امر ممکن است منجر به قطع خدمات خرید شما هم شود. در صورت بروز استفاده غیر قانونی و غیر مجاز از وب سایت اقدامات قانونی مناسب توسط این مجموعه صورت خواهد گرفت.

شما متعهد می‌شوید که بدون اجازه کتبی از ما اقدام به کپی کردن مطالب و خدمات وب سایت نمی‌نمایید.

بروزرسانی کردن اطلاعات در سایت ممکن است اختلالی ایجاد شود که بازارگل ایران هیچ مسئولیتی در قبال این موضوع نخواهد داشت.

تنها وب سایت رسمی بازارگل ایران  bazaregoleiran.ir می باشد . تنها مرجع رسمی بازارگل ایران برای ارتباط با مشتریان خود تنها با شماره تلفن ۰۲۶۳۴۴۰۹۴۷۷ ، شماره پیامکی ۵۰۰۰۵۷۰۸۶۲۶۸۵۰  ، ایمیل bazaregoleiran.ir@gmail.com و پیج اینستاگرام  bazaregoleiran_ir  در ارتباط می باشد . در صورت هرگونه پیام از غیر از این موارد سریعا با ما تماس بگیرید تا پیگیری قانونی صورت پذیرد .

ضمنا همه مطالب در دسترس از طریق هریک از خدمات بازارگل ایران مانند تصاویر، لوگو، اسم نامیرا، آرم، آیکون، متن، گرافیک، دکمه، ویدئو های تصویری، موارد قابل دانلود و کپی داده ها و کلیه محتوای تولید شده توسط بازارگل ایران جزئی از اموال بازارگل ایران محسوب می شود و تحت حمایت کپی رایت قرار دارد و بازارگل ایران  تمامی حقوق و منافع مرتبط با وب سایت را حفظ می کند که شامل نام کسب و کار ، نام تجاری ، نام و آدرس سایت ، علامت تجاری ، طراحی بسته بندی می باشد و هرگونه کپی برداری بدون کسب مجوز کتبی سرقت محتوا تلقی شده و حق پیگرد قانونی را برای بازارگل ایران را محفوظ می دارد. امیداریم با رعایت بیشترین میزان در حفاظت از اطلاعات شما اطمینان خاطر لازم به شما مشتریان گرامی در استفاده از سیستم را داده باشیم.

در صورت هرگونه سوال یا پرسش می توانید درخواست خود را تلفنی و یا از طریق بخش تماس با ما به اشتراک بزارید .

با تشکر مدیریت بازارگل ایران

تبلیغات بنری اطلاعات بیشتر