بازار گل قصرالدشت شیراز که در منطقه قصرالدشت و در میان باغ‌های این منطقه قرار گرفته است،در طی سال‌های گذشته به واسطه شیوع کرونا کمی بی رونق شده بود اما  همراه با شروع سال جدید و استقبال و اشتیاق مردم برای خریدن گل و گیاه جان دوباره گرفت.

یکی از جذابیت های شهر شیراز گ،به خصوص در فصل بهار،خیابان قصرالدشت باغ های موجود در این منطقه و بازار گل زیبا و چشم نواز آن است.

در این روزها شاهد استقبال بی نظیر شهروندان شیرازی از بازار گل و گیاه قصرالدشت هستیم.مردمی که علاوه بر علاقه به پرورش گل و گیاه این مکان را برای گذران وقت و توانبخشی به روحیه خود انتخاب کرده اند.

بازار گل و گیاه قصرالدشت در محدوده میدان قصرالدشت تا پل معالی آباد و در دل باغ های معروف و زیبای شیراز قرار دارد.شهر شیراز از زمان گذشته تاکنون به شهر گل و گیاه ایران مشهور بوده است و همچنین معروفیت آن به دلیل ارزان بودن گل و گیاه در این شهر است.فروش گل و گیاه در شهر شیراز یکی از شغل های مورد علاقه شهروندان شیرازی محسوب می‌شود.

بازار گل قصرالدشت شیراز مرکز پرورش انواع گل و گیاه اعم از نهال،گل و گیاهان آپارتمانی و کاکتوس است در این بازار گل نهال،کود،خاک و انواع گلدان به فروش می‌رسد. بازدید از این بازار کاملاً رایگان است پس اگر قصد خرید گل و گیاه را هم ندارید دیدن این همه زیبایی خالی از لطف نخواهد بود. در این بازار تنوع گل و گیاه بسیار بالا می باشد و شما می توانید بنا بر سلیقه خود از این بازار خرید خود را انجام بدهید.همچنین در بعضی از قسمت‌های این بازار می توانید انواع ماهی های زینتی و آکواریوم را مشاهده کنید.

دهکده گل شیراز :

یکی دیگر از مراکز تولید و پخش عمده گل در شیراز دهکده گل است؛دهکده گل در بزرگراه شیراز_بندر عباس و شهر شیراز قرار دارد.انواع گلها و گیاهان موجود در این دهکده عبارتند از :

بونسای،کاکتوس،لاله،سنبل،حسن یوسف،انواع گلهای پاسیونی،انواع ریگ رنگی،بامبو و انواع گلهای زینتی.

آدرس کامل دهکده گل :  قبل از پلیس راه فساجاده نیروگاهبعد از چهارراه ظفر آباد_ دو کیلومتر مانده به نیروگاه سیکل ترکیبی.

اشتراک گذاری

دیدگاهی بنویسید

تبلیغات بنری اطلاعات بیشتر