بازار دائمی گل و گیاه کرج

بازار دائمی گل و گیاه البرز

 

بازار گل و گیاه صدف البرز به عنوان اولین بازار دائمی گل و همچنین دومین تولید کننده گیاهان گلخانه‌ای شناخته می شود .

مساحت بازار گل صدف حدودا به ۳ هزار مترمربع می‌رسد که شامل ۲۴ غرفه میباشد،در این بازار محصولات به صورت عمده و قیمتی مناسب به بازار آزاد عرضه می‌شود.

خوب است بدانید که البرز (کرج ) رتبه دوم از لحاظ بیشترین میزان تولید گل و گیاهان گلخانه ای را دارا است.( رتبه اول تولید به شهرستان محلات می‌رسد)

نکته مهمی که در بازار گل صدف مورد توجه قرار گرفته است این است که با توجه به تنوع محصولات موجود در این بازار،همه محصولات با بهترین کیفیت در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می گیرد.

با وجود این بازار گل،ساکنین شهر کرج و همچنین فروشندگان گل دیگر نیازی ندارد که برای تهیه گل و گیاه مورد نیاز خود به شهر تهران مراجعه کنند، آنها می توانند به راحتی محصولات مورد نظر خود را به طور مستقیم از بازار گل صدف تهیه نمایند با توجه به اینکه قیمت محصولات در این بازار از تولید و مصرف محاسبه می شود این امر به نفع خریدار و عرضه کننده می باشد.

در بازار گل صدف انواع گل های شاخه بریده عرضه می‌شود که به صورت عمده برای گل فروشی های سطح شهر ارسال می شود.

یکی از ویژگی های جذاب بازار گل و گیاه صدف که به شهروندان ارائه شده است،وجود بیمارستان گل و گیاه است که شهروندان می‌توانند گیاهان بیمار خود را به صورت امانت در این بیمارستان مجهز بگذارند و بعد از طی دوره درمان آن را پس بگیرند. خوب است بدانیم گیاهان هم موجودات زنده ولی کم توقعی هستند که به مراقبت و توجه نیاز دارند.

در بازار گل صدف آموزش‌های متنوع مانند تکثیر گیاهان، آشنایی با انواع گل و خاک،تعویض گلدان و … برای علاقمندان به این موضوع ارائه می‌شود.

در این بازار انواع گلهای مصنوعی،خاک و گلدان نیز توزیع می شود.

لازم به ذکر است که در بازار گل و گیاه صدف پارکینگ اختصاصی تعبیه شده است تا شهروندان و مراجعه کنندگان با خیالی آسوده به این بازار مراجعه کنند و رفاه آنان فراهم باشد.

این بازار دسترسی بسیار آسانی دارد و در مرکز شهر قرار گرفته است و همچنین جشنواره های متعددی در آن برگزار می شود.

آدرس بازار گل و گیاه صدف : کرج، میدان استاندارد، خیابان ذوب آهن، خیابان شهید تشکر .

ساعت کاری این بازار از ۸ صبح تا ۸ شب می باشد

همچنین نمایشگاه گل و گیاه سرزمین سبز که به صورت دائمی باشد در شهر البرز وجود دارد که علاقمندان می‌توانند برای خرید گل و گیاه مورد نیاز خود به این مکان مراجعه کنند.

آدرس نمایشگاه گل و گیاه سرزمین سبز :  البرز،محمدشهر، جاده کرج ماهدشت، صالحان

این نمایشگاه هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۸:۳۰ شب باز می باشد.

اشتراک گذاری

دیدگاهی بنویسید

تبلیغات بنری اطلاعات بیشتر